גרסה לגולשים עם מוגבלויות גרסה לגולשים עם מוגבלויות
הסל נשמר ל 00:00 דקות

קופת !BRAVO

הצגות ילדים

הצגת ילדים - קאיטוש הילד המכשף

ארכיון תאריך: 26 פברואר 2019 - 2 מרץ 2019

משך: שעה ו-5 דקות

רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל

מומלץ לגילאים 7 - 12

מחזה: איתן מושקובסקי
בימוי: גמא פריד
ליווי דרמטורגי: אורי אוריין
מוסיקה מקורית: רוני רשף
תפאורה: ליטל רייס
תלבושות: זהר אלמליח
תנועה: טל קון
תאורה: יניר ליברמן
משתתפים: שיר אברמוב, גולן גרוס, הגר טישמן, רוי סער ועוד.

קאיטוש הוא ילד יחיד ומיוחד. הוא אמיץ, חסר סבלנות, שובב ובעל דמיון מפותח. המורה בבית הספר נוזף בו תמיד, חבריו לכיתה לועגים לו ואביו מאוכזב ממנו- אבל קאיטוש חולם להיות מכשף. לאט לאט ובכוחות עצמו הוא מאמן את עצמו ולומד לבצע כשפים. המכשף הצעיר לומד להכיר את כוחותיו ויוצא להרפתקה מלאת קסם שתחילתה בכיתה בוורשה וסופה הרחק הרחק, בטירתו של המכשף החזק בעולם. באמצעות טכניקות של תיאטרון סיפור ואנסמבל שחקנים המחליפים דמויות בקצב מסחרר, יסופר סיפורו של קאיטוש, הילד המכשף- סיפור על דמיון, על חברות, על כוח בלתי מוגבל- ועל האחריות הכבדה שמתלווה אליו.

הספר "קאיטוש המכשף" מאת יאנוש קורצ'אק אשר פורסם לראשונה בישראל תחת השם "יותם הקסם", זכה להצלחה אדירה והסעיר דורות רבים של ילדים אשר נסחפו אחר הרפתקאותיו של קאיטוש. קורצ'אק, שהיה איש חינוך ורופא ילדים צירף לספרו הקדשה מיוחדת:
"את הספר הזה אני מקדיש לנערים חסרי המנוחה, אלה שקשה להם להשתנות. צריך לרצות חזק ובהתמדה. צריך לחשל את כוח הרצון. צריך להביא תועלת.
תמוהים הם החיים. דומים לחיזיון מוזר. למי שיש כוח רצון ותשוקה חזקה לשרת את הזולת, חייו יהפכו לחלום מופלא. גם אם הדרך אל המטרה הייתה סבוכה, ורצופה סתירות."

צילום: לירן לוי


 

גילית שגיאת כתיב? סמן טקסט באמצעות העכבר ולחץ Ctrl+Enter